Sunday, March 17, 2013

ÖSEN UND GRILLSPIESSE EINMAL ANDERS...:)


EYELETS AND WOODEN SKEWERS 
used in a different way ....;)
 
Hallo ihr Lieben! Hello everyone!

Frühling liegt in der Luft - und so entschloss ich mich zu einer frühlingshaften Treppenkarte.
Allerdings wollte ich etwas Neues ausprobieren: Anstelle eine Stanzschablone für den Zaun zu benützen, kaufte ich ein paar Grillspieße, verband sie mit Blumendraht und fixierte die Stäbe mittels Ösen auf meiner Karte. Und nun wundere ich mich selbst, dass meine höchst steltsame Konstruktion nicht umfällt :)))......

Kleiner Oakley im Garten / Little Oakley In The Garden

fences: wooden skewers - fixed with eyelets
Spring is in the air - and I decided to make a springlike stair step card. 
But I wanted to try something new: instead using a die for the fence, I decided to buy some wooden skewers, to connect them with florist´s wire and to mount them with eyelets on the card. Now, I´m wondering myself that my strange construction does not fall over :))).....

meadow: cut out manually/frayed 
Um auch dem Gras ein etwas naturalistischeres Aussehen zu verleihen, habe ich es mit der Hand ausgeschnitten und ein wenig ausgefranst.

For a more "natural look" of the meadow, I fussily cut out the grass and frayed the paper. 

Scripture (Jean Paul): 
"Happiness of the heart opens like spring the blooms of our own inner being."

Labels: Elisabeth Bell: "Oakley" (Whiff of Joy), Spellbinders, Memory Box

Challenges:

SweetPea Stampers: Spring Colours
Oozak: Anything goes with spring
Alota Rubber Stamps: Springtime / coll closed
Kreativeinkauf Challengeblog: Frühling -> 14.04.
Twist Of Faith: irish blessings /coll closed

Update:
Elphine House: Punch It! -> Please, delete my entry if it  breaks the challenge rules. Thanks!


Danke fürs Vorbeischauen, ich wünsche euch allen einen guten Start in die neue Woche! 
Alles Liebe Renata

Thanks so much for stopping by, have a nice week!
Renata xx