Thursday, March 5, 2009

Something sweet/ Etwas Süsses


I treated myself to something very cute. A felt cupcake pincushion from ReFabulous. It arrived wrapped like a little gift and I absolutely love it! Thanks Connie! 
Connie - who made it - has not only very cute things in her etsy shop, she also has a blog and is mother to eight (!) children who she homeschools. Incredible!  I feel so unproductive now.

*********************************************

Ich habe mir mal was Süsses gegönnt. Ein Filz Cupcake-Nadelkissen von ReFabulous. Es erreichte mich verpackt wie ein kleines Geschenk. Ich bin ganz verliebt. Danke Connie! 
Connie, die es genäht hat, hat nicht nur supersüsse Sachen in ihrem etsy shop, sie hat auch noch ein Blog und ist Mutter von acht (!) Kindern, die sie auch noch "homeschooled" (in den USA geht das - die Kinder gehen nicht zur Schule sondern werden zuhause mit den entsprechenden Materialien von Ihren Eltern unterrichtet). Unglaublich! Ich fühl mich plötzlich so unproduktiv.


Have a nice rest of the week!

*************************************

Habt noch eine schöne Restwoche!




mariasimoneidejhs

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.