Wednesday, March 11, 2009

sick week/ kranke Woche


I have tried several times to write a quick post during the past week but my little Mia just wouldn't let me. She was sick and very cranky. Clinging to my leg during the day and screaming (ear infection) and coughing at night. Today she is finally her old self and I get some things done around the house and around the internet.
I have been meaning to tell you, that there is a new website called "my handmade registry". The founder Dorana was so nice to include my etsy shop to her wedding favors. Check out the badge on the lower right or click here, to find me. I am thrilled to be part of this and hope for many many orders. Good luck and thank you, Dorana.

Other than this I have not much to report because I was pretty much stuck at home for the past week. Yesterday I worked in the garden a little bit. Put some forget-me-nots and nasturtium seeds in the ground and trimmed a couple of shrubs. My first tulips are blooming and the air smells like spring.

Take care!


**************************************


In der vergangenen Woche habe ich mehrmals vergeblich versucht, hier schnell etwas zu schreiben, aber meine kleine Mia hat mich einfach nicht gelassen. Sie war krank und sehr jammerig. Klebte tagsüber ständig an meinem Bein und nachts weinte (Ohrenschmerzen) und hustete sie. Heute ist sie endlich wieder die Alte und ich schaffe mal, ein paar Dinge zuhause und im Internet zu erledigen. 

Ich wollte Euch noch von einer neuen Webseite erzählen: "my handmade registry". Dorana, die sie ins Leben gerufen hat, war so nett, meinen etsy shop aufzunehmen. Schaut mal unten rechts auf das grüne Emblem oder klickt hier, um mich zu finden. Ich find's toll, dabei zu sein und hoffe auf viele Bestellungen. Viel Glück und 1000 Dank, Dorana!

Ansonsten habe ich nicht viel zu berichten, weil ich in der letzten Woche ja fast ausschliesslich hier zu Hause gehockt habe. Gestern habe ich ein bisschen im Garten gearbeitet. Habe Vergissmeinnicht und Kapuzinerkresse ausgesäht und eine paar Büsche beschnitten. Meine ersten Tulpen blühen und die Luft riecht nach Frühling.

Passt auf Euch auf!






mariasimoneidejhs

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.