Sunday, January 30, 2011

Fast schon Februar/ Almost February


Die Zeit rennt und ich habe noch NIX von meiner langen Liste abgearbeitet, weil ich hier die letzten 14 Tage rund um die Uhr im Mami-Einsatz war. Meine Kleine ist erst operiert worden - nix Schlimmes - und dann im Anschluss hat sie sich noch eine Grippe eingefangen. Die arme Maus hat sich 10 Tage lang so richtig schlecht gefühlt. Morgen geht sie aber wieder in den Kindergarten. Zum Glück - ich wurde schon ganz nervös hier. Ein bisschen dekoriert habe ich immerhin.

*************

Time flies and I couldn't cross off anything from my list yet. I have been on "Mommy-duty 24/7" for the last 2 weeks. My little one had surgery (nothing serious) and caught a flu right after that. She was so miserable for almost 10 days in a row. Poor thing. Tomorrow she'll finally go back to preschool. Phew - I was already starting to get nervous. At least I did a little bit of decorating around the house.






mariasimoneidejhs

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.