Tuesday, December 14, 2010

Baking and more/ Backen usw.

I have been baking a little. One of my favorites are "Husarenkrapfen". They are very simple to make but delicious in taste. I bake them without the jam and use raspberry jam after I have coated them with confectioner's sugar. Yumm...


Ich habe ein bisschen gebacken. Eins meiner liebsten Plätzchen sind "Husarenkrapfen". Supereinfach zu backen und so schön mürbe und lecker. Ich backe sie allerdings ohne die Marmelade und fülle erst nach dem Backen, Abkühlen und Bestäuben mit Puderzucker die Mitte mit warmem Himbeergelee. Mmmh...


This lovely breakfast (in bed) I made for my little one this morning. She is sick with a fever and a cough. She finished the whole plate. Good girl! ;-)


Dieses nette Frühstück habe ich meiner Kleinen heute ans Bett gebracht. Sie liegt flach mit Husten und Fieber. Hat aber brav alles aufgegessen. ;-)



mariasimoneidejhs

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.