Tuesday, April 21, 2009

Back home/ Wieder zuhause



















After week of exploring California South of where we live I am back at home trying to get a grip of my household, especially laundry. Mister is leaving on business for the rest of the week tonight. I signed up for a rummage sale on Saturday. Now I have to get everything done without a helping Daddy hand around.

*************

Nach einer einwoechigen Entdeckungsreise Richtung Sueden, bin ich wieder zuhause und versuche meinen Haushalt in den Griff zu bekommen - Waescheberge! Der Gatte verlaesst mich heute Abend dienstlich fuer den Rest der Woche. Ich habe mich fuer Samstag zu einem Flohmarkt angemeldet und nun muss ich hier alles alleine Regeln ohne einen helfenden Papi.


About our trip:
First down Highway No.1 along the Pacific coast

Lunch in Big Sur at Cafe Kevah (below the fancier restaurant Nepenthe) with this view.

*************
Mittagessen in Big Sur im Cafe Kevah (unterhalb vom etwas schickeren Restaurant Nepenthe) mit diesem Blick.



Next stop Cambria (not far from Hearst Castle - worth a visit) - more soon... Have to go!

*************

Naechster Stop Cambria ( in der Naehe vom Hearst Castle - einen Besuch wert) - bald mehr ... Muss los!


mariasimoneidejhs

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.